Playlist

13 grudnia 2014

Information!!

Information!!


Więc wracam do was z obiecaną informacją jak wiecie miałam czas na zastanowienie się i doszłam do wniosku że skoro moje prośby nie zostały wysłuchane moja decyzja pozostanie negatywna. Cóż nie zamierzam ukrywać że się strasznie na was zawiodłam wyświetlenia się nabijają a pod epilogiem jest zaledwie 6 komentarzy w tym mój myślałam że chociaż teraz okażecie trochę szacunku dla mnie jako autorki i docenicie to komentując chociaż epilog głupim słowem " czytałam/łem " to na prawdę wiele was nie kosztuje. Ale wracając do setna sprawy, miałam pomysł na tzw " special chapter's " gdybyście w epilogu wyrazili swoją opinię pozytywną lub negatywną, jednak nie wielu to zrobiło a wzięłam pod uwagę to że może epilog nie przypadł wam do gustu i wzięłam pod uwagę dodatkowych kilka rozdziałów których zakończenie byłoby zadowalające was. Ale wnioskując po tych MAX 5? komentarzach opinie są pozytywne więc epilog was zadowolił co jest małym plusem całej tej akcji. Jeśli to uszanujecie to wypowiedzcie się pod TYM postem co sądzicie na temat bloga ( całokształt ) chwilowo moja niespodzianka z " special chapter's " jest na nie, jeśli skomentujecie ten post i spełnicie moją prośbę wezmę pod uwagę to że może jednak wam zależy i pojawi się ich kilka natomiast to zależy już tylko od was. Przypominam że pozostałe blogi zostaną nie długo WZNOWIONE ponieważ zostały zawieszone na czas nieokreślony. Mam nadzieję że ze mną będziecie bo to PISZĘ DLA WAS. Pozdrawiam was i czekam na znaki od was dodam że jeśli liczba będzie dla mnie zadowalająca. Miłego weekend'u.
Love u all <3 Much love <3

10 komentarzy:

  1. Twój blog jest CUDOWNY ! I proszę dodaj te 'special chapter's' ! Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog mimo małych minusów był świetny.bardzo mi się podobał.Epilog jest bardzo zagadkowy i pozostawia nie dosyt,ponieważ nie wiadomo co stało się z głównymi bohaterami.Jak potoczyły się ich losy.Epilog jest piękny.Choć powiem,że chciałabym wiedzieć czy Justin i Weronika się zeszli czy co się z nimi stało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest super. Ale dodaj special chapters. Bardzo fajnie czyta sie Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest świetny. Może epilog trochę nie taki.jakiego się spodziewałam ale to.nic. Podalabys linki do reszty twoich blogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://you-me-us-forever.blogspot.com/

      http://as-long-as-you-are-with-me-baby.blogspot.com/

      Mam nadzieję że tam również zajrzysz :)
      ~ Veronica Bieber.

      Usuń
    2. Zajrzę bo kocham twoje blogi <3;*

      Usuń
  5. Blog jest bardzo fajny, jednak epilog mnie nie zadowala ponieważ nie wiem co stało się z głównymi bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Młoda!
    Blog/opowiadanie jest zajebiste! i weź mnie nie wkurzaj, bo i tak będziesz mówiła, że do dupy albo coś w tym stylu. Otóż nie, blog mi się bardzo podobał, nawet nie wiesz jak bardzo :)
    Kocham Cię i czekam na "special chapter's" Proszę! <3
    love u <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie by było jak byś zaczęła pisać nowego bloga i czekam na "SPECIAL CHAPTER'S"

    ZAPRASZAM DO MNIE, DOPIERO ZACZYNAM WIĘC PRZYDA SIĘ MAŁE WSPARCIE :D
    http://opowiadaniaojustiniebieberzeweboflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ ! BO TO MOTYWUJE !!