Playlist

10 kwietnia 2014

Rozdział 58..

Rozdział 58..

rozdział --> http://you-me-us-forever.blogspot.com/2014/04/rozdzia-22.html

Notka pod rozdziałem .!!

PROSZĘ ABYŚCIE PRZECZYTALI I SKOMENTOWALI .!! ( dzięki za chwilę uwagi )

-------------------------------------------------

Regular P.O.V


Siedzieli w kuchni po czym gdy skończyli jeść udali się do salonu ..
On trzymał w dłoniach dwie szklanki ..
W których miał ich ulubiony napój ..
Sok pomarańczowy ..
Oglądali sobie step up ..
Po czym zaczęli oglądać Titanic'a ..
Justin ani Weronika nie byli fanami jakichś komedii romantycznych ..
Czy tanich gówien ..
Ale na prośbę swojej ukochanej ..
Która dostała takiej zachcianki ..
Poświęcił się i obiecał jej ..
Że będzie to oglądał ..
I towarzyszył jej ..
Weronice stanęły łzy w oczach gdy Rose chciała się zabić skacząc do oceanu ..
Jednak Jack ją powstrzymał po czym został oskarżony ..
Później nadeszła chyba najciekawsza scena z całego filmu która wydała się Justinowi ciekawa ..
No to chyba wiadomo ..
O jaką scenę chodziło ..
O tą gdy Jack wziął Rose w samochodzie na pokładzie statku ..
Wtedy chłopak oglądał z takim zaciekawieniem że nawet nie zwrócił uwagi kiedy dziewczyna wyszła z salonu wracając z popcornem i sokiem pomarańczowym do pokoju ..
Obejrzeli go a na samym końcu gdy Rose i Jack czekali na ratunek Weronika się popłakała ..
Najcięższym momentem w którym się rozpłakała był ten gdy prosiła by Jack do niej wrócił ..
Jednak to było nie możliwe ..
Poszedł na dno oceanu wraz z wrakiem statku ..
Tak zakończyli oglądanie filmu ..
Poszli do góry do pokoju i położyli się na łóżku patrząc w swoje oczy ..
On nie wiedział jak ma jej to powiedzieć ..
Przecież tak się cieszyła ..
Tak jej zależało ..
A on co ..
Ma do wyboru ..
Albo uszczęśliwienie jej ..
Albo stratę kariery i pracy ..
Przestanie zarabiać ..
Ciężko było mu to powiedzieć ale kiedyś musiał to zrobić ..
Kiedyś .. 
W sumie jeśli kiedyś to jeszcze dziś ..
To ciekawe kiedyś ..
Ona już czuła jak jej mięśnie się spinają ..
Wiedziała że coś jest nie tak ..
Ale nie wiedziała o co chodzi ..
Martwiło ją to ..
Wreszcie postanowił się odezwać ..
~ Kochanie ..
Zaczął powoli ..
~ Słucham ..
~ Jest sprawa ..
~ Jaka .?
~ No bo .. 
Nie potrafił ubrać tego w słowa ..
~ Nie wiem od czego zacząć ..
Potarł skroń po czym wstał z łóżka podchodząc do okna ..
~ Zacznij od początku tak będzie najlepiej ..
~ Scooter ..
~ Co znowu wymyślił ..
~ Chodzi o to że postawił mi ultimatum ..
~ Kontynuuj ..
Pokazała dłonią znak by mówił dalej ..
~ Albo wyjadę i mogę pomarzyć o dalszej karierze albo zostanę i będę nagrywać ..
~ I mówisz mi to kilkanaście godzin przed wyjazdem .?
~ Nie potrafiłem inaczej ..
~ Więc nie jedziemy .?
~ Znaczy się ..
~ Co .?!
~ Pojedziesz sama ..
~ Kpisz sobie ze mnie .?!
Podniosła ton głosu ..

~ Chciałbym ..
~ Ja mam wyjechać sama i co i mam powiedzieć im że nie poznają syna bo musiał zostać w pracy bo szef i manager postawił mu warunek albo wyjazd albo kariera i przyjechałam sama .?!
~ Powiesz że później dojadę ..
~ Wiesz co .. pojadę sama a Ty tu zostań ..
Dziewczyna wstała z łóżka i szła w kierunku wyjścia ..
Chwycił jej dłoń jednak ta ją wyrwała ..
~ Nie dotykaj mnie .! Zostań sobie tutaj a ja pojadę do rodziców ..
~ Wiesz że chciałbym ..
Zaczął się tłumaczyć ..
~ Ale nie możesz tak wiem .. Obiecałam że nie pozwolę Ci zawalić kariery .? Obiecałam więc mówię zostań tu sobie a ja wyjadę ..
~ Kochanie ..
~ Nie nie jestem zła .. Chcę zostać sama .!
Podniosła ton głosu wychodząc z pokoju trzaskając drzwiami ..
~ Kurwa mać .!!
Chłopak we frustracji usiadł na parapecie ciągnąc za końcówki włosów ..
~ Zajebie Cię Scoot przez Ciebie się od siebie oddalamy .!
Wyszeptał wiedząc że nikt go nie usłyszy ..

Nie wiedział jak ma to pogodzić ze sobą ..
Nie ważne jak bardzo by się nie starał tego zrobić nie był w stanie ..
Gdy chciał zrobić coś dla siebie i spędzić czas z ukochaną Scoot mu nie pozwalał albo krzyżował plany ..
Co w jakimś stopniu było nie fair ..
Ona poszła do pokoju gościnnego w którym się zamknęła ..
On natomiast siedział dalej w ich sypialni na oknie ..
Wiedział że gdy chciała zostać sama ..
Miał ją zostawić ..
Chciała sobie wszystko przemyśleć ..
Po prostu zostać sama ..
Bała się ..
Nie dziwił jej się ..
Rozumiał jej obawy ..
Ale ich nie popierał ..
Bo był pewny że jej tego nie zrobi i jej tak nie zrani ..

'' To był jego błąd .. Błąd który popamięta do końca życia .. Błąd z którego nie będzie już odwrotu .. Ten błąd będzie bagnem dla niego .. Bagnem w które wpadnie bez możliwości powrotu .. Zostaną tylko bolesne wspomnienia i myśli dręczące każdej nocy ... Dlaczego ... ? ''

Wiedział że wróci na noc ..
Bo to jest ICH sypialnia nie jego nie jej .. ICH ..
Spali tu razem ..
Razem się budzili ..
Razem leżeli ..
Razem spędzali czas ..
W tym pomieszczeniu wszystko dosłownie wszystko robili razem ..
Jednak bał się ..
Bał się że ją straci ..
Najmniejszy błąd ..
Może zniszczyć wszystko ..
Nie chciał tego ..
Nikt tego nie chciał ..
Ale nikt się nie spodziewał tego co miało nastąpić ..
Już nie bawem ..
To co miało się wydarzyć ..
Dosłownie ..
Nie długo ..
Zaskoczyło wszystkich ..
Nikt nie myślał nawet że taki obrót spraw przybierze ..
Pozostało pytanie ..
Kto zawinił .?
Co będzie dalej .?

''Cause True Love Never Dies ... ''
( Tymi słowami zostanie zakończony blog )
-------------------------------------------

Od autorki : Mamy kolejny .. Postaram się go skrócić najbardziej jak mogę ..
Skróciłam już 2 rozdziały postaram się to jak najszybciej skończyć ..
Mimo wszystko dziękuję tym co byli od początku i będą do końca ..
Mam na myśli Drew i Sylwię ..
Kocham was .! Pamiętajcie .!

~ Weronika Bieber ..

8 komentarzy:

  1. Rozdział boski :) Czekam nn <3
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam na NEXT! Proszę o szczęśliwe zakończenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuuuuuuuuuu skarbie! Mam łzy w oczach... nie, nie, nie! nie chcę żeby to opowiadanie tak szybko się skończyło! Proszę... nie...
    Rozdział... mimo tego, że jest smutny i prze[pełniony bólem...
    jest zajebisty sam w sobie. Cudowny. Kochany. ♥
    Ty wiesz jak fajnie przeczytać takie słowa jakie napisałaś pod rozdziałem? :) kurde... wiesz jak mi się cieplutko na serduchu zrobiło? eh...i ten Titanic.. fuck... mój makijaż >.< :/ uwielbiam ten film! <3
    za każdym razem ryczę jak głupia :'(
    Byłam, (co prawda, nie zawsze, bo nie mogłam...) jestem i będę Niunia <3 Obiecałam Ci to na samym początku. Pamiętam dokładnie. A ja obietnic dotrzymuję :) i nie zamierzam jej złamać <3
    Mam jedną prośbę... nie skracaj rozdziałów <3 zrób to dla mnie i Drew <3 proszę... myślę, że ona też tego chce... ale jeśli ty tego nie chcesz, nie zmuszam ;) :***
    Życzę weny, Niunia i czekam na następny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAJEBISTY BLOG I ROZDZIAŁ Z NIECIERPLIWOŚCIOM CZEKAM NA NASTĘPNY

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jest genialny <33
    Zapraszam do mnie : http://powodujesz-ze-marzenia-sie-spelniaja.blogspot.com/
    Pzdr :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest super. ;)) Zapraszam do mnie : http://powodujesz-ze-marzenia-sie-spelniaja.blogspot.com/
    pzdr <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ ! BO TO MOTYWUJE !!